03 augustus 2007

Rabobank

Ik ben klant van de Rabobank, want ik heb een huis en een hypotheek. Decennia lang stort ik geld op hun rekening en mag in ruil daarvoor een beetje onbezorgd wonen. Ze kennen me dus.

Dacht ik. Totdat ik een uitnodiging kreeg voor een adviesgesprek. Dat is nieuw, want ik heb altijd geruisloos betaald. Ik stemde verrast in en kreeg twee dagen later de bevestiging en een boodschappenlijstje. Of ik maar mee wil nemen: geldig legitimatiebewijs, een recente salarisstrook, huidige verzekeringspolissen, de WOZ-waarde van de woning en de kentekenpapieren van de auto. Vooral die kentekenpapieren intrigeren mij. Ik kom met een volle schoenendoos bij de Rabobank kantoor Joure. Ik doe mijn nette kleren aan, want ze kennen me nog niet.
freek voor hypotheken

Geen opmerkingen: