08 augustus 2007

stapelen

Gisteren ben ik begonnnen met stapelen. Goedgekeurd door de meester zelve, mocht ik aan de slag in de Ecokathedraal bij Mildam. Samen met Johan, oud programmamaker bij de televisie, die hier al vijf jaar stapelt, ben ik begonnen aan een klinkerpad. Omdat ik vroeg was maakte ik eerst nog een wandeling door de kathedraal. Het bos dampte in de ochtendzon; de stenen bouwsels schemerden als Inca-tempels tussen de bomen. Volmaakte stilte, geaccentueerd door een zingende vogel en een ritselend dier. En deze drukke, ietwat chaotische jongen zat op een steen en wenste niet meer. http://www.ecokathedraal.nl/
freek voor meditatie

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Welkom in de wereld van het tijdloze bouwen! Uit ervaring kan ik zeggen dat het plezierig 'werk' is, dat veel voldoening geeft en goed is voor lichaam en geest.

Heel veel bouwplezier toegewenst, en hopelijk krijgen we op deze blog zo nu en dan eens een verslagje van de ervaringen!

Anoniem zei

vandaag: dinsdag 28 augustus hebben we weer een stuk van de weg gebouwd:
samen met siebe en johan hebben we deze 'VIA REGALIS' genoemd, ofwel koninklijke weg (in het frans : RUE ROYALE
groet, en tot volgende week dinsdag
frouk