20 augustus 2014

Informeel


Trekt Wiebes als hij thuis komt het spijkerjasje van zijn zoon aan?
Voelt linksdrager Asscher zich op zijn gemak in een lubberende spijkerbroek?
Ik geloof er niks van. De ministers in Diepenheim zijn niet casual gekleed maar overdacht informeel. En dat is veel benauwder dan een fatsoenlijk pak.


Geldt ook voor de dames. Wilma Mansveld verlaat het ziekenhuis in een zwart windsel. Het kan natuurlijk erger: Jetta Kleinsma heeft een fleecetrui aan! Ik durf daarmee op de camping nog niet naar de toiletten te lopen.
Plasterk valt nog mee. Nu eens een baardje, dan eens een jackje. Maar ook bij hem die vreselijke spijkerbroek, het toppunt van informaliteit in de ogen van de plussers.

Metz is af en toe terug

2 opmerkingen:

erica zei

Daar moest ik erg om lachten. Maar ik moet toegeven dat ik hoewel ik geen bewindspersoon ben, tamelijk vaak een spijkerbroek aan heb.

Anoniem zei

volgens mij METZ ook, hoor