11 november 2006

Goedemorgen de mantelzorger (23) - mantelzorg-dance

... de Volkskrant vandaag...

Heb ik gemist dus, de workshop linedancen. En ho maar dat iemand me even inseint! Terwijl ze weten dat ik gek ben van linedancen. Dinie, daar links met die priemende vingers, heeft niet gebeld en anders belt ze altijd. En Gonnie ook niet, rechts in die skihouding. Staat zich uit te sloven voor Siem met zijn opgestroopte mouwen. Alie in d'r kekke streepjesbroek hoeft ook niet meer op me te rekenen. Geen naarder volk dan mantelzorgers, alleen maar bezig met hun eigen zielepieten. Als je ze apart treft, zijn het schatten hoor. Zoals Jopie in haar tijgertuniekje, achteraan bij de deur, die kan heel attent en warm zijn, maar zo gauw ze met elkaar zijn is het niet te harden. Mij zie je niet meer op de mantelzorgkring NoordHollandZuid/Flevoland.

Metz de mantelzorger

Geen opmerkingen: