23 februari 2007

Verklaring

...de Volkskrant vandaag, klik op het artikel voor een vergroting...

De kans is klein, dat besef ik, maar toch...voor het geval dát...

"Hierbij verklaar ik dat ik Jeroen Krabbé nooit ontmoet heb, dat hij niet mijn vriend was of is, dat Jeroen Krabbé geen documentaire mag maken over mijn leven, geen pers te woord mag staan over mijn dood en/of leven, niet op mijn begrafenis, crematie of welke herdenkingsbijeenkomst dan ook toegelaten mag worden, dat Jeroen Krabbé niet gerechtigd is te spreken op een stille tocht, ook niet wanneer deze tocht zonder toestemming van mijn nabestaanden zou worden gehouden, dat Jeroen Krabbé op straffe van een onvoorwaardelijke inhechtenisname zich niet binnen een straal van 10 kilometer van mijn ziekbed mag ophouden en tevens dat het nadrukkelijk aan Jeroen Krabbé verboden is een advertentie waarin mijn overlijden wordt vermeld, te ondertekenen."

Metz leest de krant