28 april 2014

Mindfulness


In mijn brievenbus zat van de week een foldertje over de training mindfulness van Annamaria Lap. Dat is voor de buurvrouw links beneden, "die op zoek is naar een betere balans tussen werk en privĂ©". Of voor de buurvrouw rechts beneden, "die beter wil leren omgaan met stress". En wat te denken van jezelf: "Voor jou, om je eigen persoonlijke redenen". Om de kosten hoeven we het niet te laten: €20 voor acht lessen. De prijs alleen al is een medicijn tegen stress.
Tot zover is er niets aan de hand. Gewoon een kwakzalver. Tot je de bijsluiter leest:


Wat heb ik nu aan mijn fiets hangen? Een gemeente die zweefdokters op me afstuurt? Past natuurlijk wel in het beeld van de opdringerige overheid die geen voordeur meer erkent.  

Metz leest de post

1 opmerking:

erica zei

Dit is echt te gek. Ik heb het niet gekregen, misschien omdat ik een Nee-sticker op de bus heb. Soms werkt dat wel eens. Vaak niet.