28 oktober 2009

stapelen 85


foto1: Onze toren in wording
foto 2: De muren van Jericho, project van Johan (klik aan voor vergroting)

De ecokathedraal heeft een slachtoffer geƫist en dat was ik. Met een bloedende hoofdwond naar de Eerste Hulp, hechtingen en een tetanusprik. Ik ben niet gevallen, maar getroffen en wel door een straatklinker, die Rob te laag gooide en die klinker ketste tegen een muur en toen tegen mijn achterhoofd. Ik heb mijn advocaat opdracht gegeven om Rob aansprakelijk te stellen
Vanwege een stekende hoofdpijn dus maar foto's in plaats van een langdurige jammerklacht.
p.s. Rob kwam net langs met een fles wijn, dus ik heb tegen hem gezegd, dat hij de brief van mijn advocaat als niet geschreven kon beschouwen.
freek



1 opmerking:

Anoniem zei

31 oktober 2009
stapelen 85


ik heb je vanmiddag weer stenen zien gooien, en kruiwagens trekken;
dat was op de dvd van johan

beterschap toegewenst
Frouk