08 januari 2007

Goedemorgen de mantelzorger (27) - derde poging

Na een telefoontje en een brief is het nu tijd voor een herinnering.


De Alliantie Amsterdam
Postbus 95202
1090 HE Amsterdam

8 januari 2007

Geachte mevrouw, meneer,

Op 9 november 2006 stuurde ik u een brief met de volgende inhoud:
Momenteel wordt elke maand de huur van de betreffende maand rond de 2e afgeschreven. Ik ontvang de AOW echter pas op de 25e van de maand. En van dat geld moet ik mijn huur betalen. Wilt u daarom voortaan de huur op de 26e van de maand afschrijven? In afwachting van uw antwoord, groet ik u vriendelijk,
Het is nu 8 januari 2007 en ik heb nog geen antwoord ontvangen. Misschien is dat onderweg. In dat geval kunt u deze brief negeren. Wilt u in het andere geval mijn brief snel beantwoorden? Voor mij is het onderwerp namelijk belangrijk, gezien mijn geringe inkomsten.

Mevrouw E. de Vries
Boeroestraat zoveel
1095 VP Amsterdam

Metz de mantelzorger

Geen opmerkingen: