25 maart 2013

Leegland 9

Als op 24 maart de gevoelstemperatuur -18 graden is, dan is er iets mis met de opwarming van de aarde. Laten we hopen dat deze temperatuur een uitschieter is en dat de opwarming van onze planeet gestaag doorgaat.
U merkt lezer, dat ik deze zin in opperste wanhoop schrijf; het is hier niet te harden in het open veld. Ik ben het spuugzat, dat doodse vlakke land waarin alle vogels hun snavel houden omdat er niks te alarmeren of te lokken valt.
Ik ben strontziek van die tochtige wind, die maar blijft striemen op mijn schrale huid.
Laat de opwarming toch beginnen!

(klik op foto voor vergroting)



Het meer met daar achter het leegland
 
freek

1 opmerking:

erica zei

Ik leef met je mee. In de Indische buurt valt het ook niet mee, maar ik kan me voorstellen dat de wind nog onverdragelijker is als hij over de vlakke Friese velden giert.