31 oktober 2007

stapelen 11

Een gedeelte van de muur die wij vorige week hebben gestapeld, is door doehetzelvers afgebroken om die stenen te gebruiken voor een eigen bouwsel. We zorgen er nu dus voor dat we onze arbeid van vandaag afdekken met dikke stoeptegels, zodat onze muur niet zo voor het oprapen ligt. Verder scheen de zon gefilterd door bomen op onze bouwplaats en was de stemming goed. Toen ik even aanzette om een trottoirband te verplaatsen, zorgden mijn gespannen buikspieren er voor dat de bovenste knoop van mijn broek er af sprong. Wat een geweld! Dat is me in veertig jaar werken nog niet eerder gebeurd. Johan leende mij zijn riem, want mijn broek zakte en de zijne bleef wel hangen zonder riem.
freek

1 opmerking:

Anoniem zei

wat dacht je nog van die tak,
die daarna plotseling afbrak?