04 februari 2010

Voetbal

Mijn cluppie is radeloos en bijna reddeloos. Nu VVV -Venlo gemakkelijk won en de tweede trainer van dit seizoen ontslag heeft genomen, wordt het degradatievoetbal. En dat met de vijfde begroting van de Eredivisie. Ik maak grappen in de trant van: 'Is mijn seizoenkaart ook geldig voor de wedstrijden in de nacompetitie', maar eigenlijk heb ik flink de pest in en lig bij het wakkerworden aan mijn ontregelde clubje te denken. Dat had ik vroeger niet; misschien waren er toen meer dingen om je druk over te maken, maar nu kijk ik voor ik Studio Sport aan zet, eerst op teletekst, om de uitslag van de wedstrijd van mijn club te lezen. Hebben ze verloren, dan kijk ik niet meer naar de samenvatting. Ik ga mezelf niet kwellen en onrustig een boek lezen.




freek

Geen opmerkingen: