30 mei 2013

Competitie

Vandaag ontving ik weer eens een bijzondere email van de Partij van de Arbeid. Dit keer geen uitnodiging voor cabaret en zang maar de vraag of ik deel wil nemen aan een wedstrijd. Een  uitverkiezing met nominaties, een competitie met een winnaar en verliezers. Het is dat ik uit de buurt van Jan Pronk wil blijven, anders wist ik het wel.

Namens het bestuur van de afdeling Amsterdam-Oost, wil ik u er op attenderen dat er een verkiezing wordt gehouden voor de beste Amsterdamse politicus van het jaar.
Die verkiezing wordt zowel op het niveau van de centrale stad als op het niveau van de stadsdelen gehouden. Bij de stadsdelen is onze bestuurder Thijs Reuten genomineerd, reden genoeg om u daarover te informeren. Om aan de verkiezing deel te nemen volstaat het eenvoudig aanklikken van de onderstaande link.
http://www.pvdaamsterdam.nl/algemeen/2013/05/stem-nu-op-hilhorst-kuitenbrouwer-en-reuten/

Metz in de politieke piepzak

Geen opmerkingen: