30 augustus 2012

Moordwijf

Moordvrouw is een politieserie van RTL4. Wendy van Dijk speelt die vrouw. Vorg jaar opereerde deze moordvrouw vanuit Friesland. Dat kwam omdat de provinciale VVV €1.000.000,- op tafel legde. Voor de opnames van het tweede seizoen is mijn provincie niet meer in de markt, omdat men nog niet heeft onderzocht welke effecten de moordvrouw op de toeristenstroom heeft gehad; Tot nu toe was die stroom beduidend kleiner, maar dat ligt weer aan de recessie, dus dat wordt nog een pittig onderzoek.
De moordvrouw gaat nu 't Gooi veiliger maken; kunnen de meeste spelers weer met een trommeltje brood naar hun werk en zijn voor de warme hap weer thuis.
En onze provincie, die het toch meer moet hebben van dronken rijders en wat huiselijk -en cafégeweld i.p.v. ingewikkelde moorden, dommelt verder,
freek

1 opmerking:

erica zei

Ik heb die serie nog nooit gezien, maar ik vind het idioot dat jullie provincie daar zoveel geld voor betaald heeft. Mijn kinderen wonen in ht Gooi. Ik vraag me af of het vervolg van de serie van hun belastinggeld wordt gemaakt.