08 februari 2009

Een ontvangen signaal

...de Volkskrant, zaterdag 7 februari...

Eindelijk, de baan waar ik al jaren op wacht staat in de krant. Signalen ontvangen en vanuit de wentelwiek integraal vertalen in beleid met gevoel voor verhoudingen. Sommige mensen wilden als kind later snoepwinkelier worden, missionaris in een witte Porsche of straaljagerpiloot, maar voor mij was altijd duidelijk dat ik ooit nog eens afdelingsmanager Signaleren en Accountmanagement zou worden. Alhoewel ik geen twijfel ken bel ik morgen (even goede indruk maken!) Herke Elbers. Die is namelijk kwartiermaker Ontwikkeling en Strategie bij de gemeente Amsterdam en haar (zijn?) telefoonnummer staat onder de advertentie. Voor inlichtingen. Alsof het zo niet duidelijk genoeg is.


Metz leest de krant na tip van lezer Rob

Geen opmerkingen: